utorok 11. septembra 2012

Essence Café olé nude glam new design

Tento lak u mňa vyvolal vlnu spomienok.

Na chuť káve som prišla asi ako 16 ročná, vtedy som začala s nevinným vanilkovým cappucinom. Také to jednobalenie za 5 korún. Postupne som prešla na nescu s mliekom. Neviem prečo ale pri zrnkovej ostane pre mňa asi navždy záhadou, ako ju ľudia môžu piť, keď na spodu je sós, ktorý sa tam úplne neprilepí a sem tam sa rozhodne vyplávať aj vyššie...brrr... alebo grc? no ale koľko ľudí toľko chutí... 
Ale odkedy sme pred dvomi rokmi natrafili na Dolce Gusto tak káva pre mňa nabrala iný rozmer. Už som na Latte machiatto nemusela chodiť do reštaurácie, mohla som ho mať doma kedy sa mi zachcelo. A pred nejakým rokom sa u nás objavilo aj Latte Machiatto Caramel a to je ešte lepšie ako klasické...práve som dostala chuť si jedno pripraviť :)



















Milujete kávu tak ako ja? Tak potom podobný lak by nemal chýbať vo vašej zbierke. Dlho som na tieto laky pokukovala, keď sa na jar dostali do obchodov a dobre, že som počkala. Teraz sú tu dokonca v novom dizajne a vo väčšom balení. Štetec je podobný ako u Catrice, mne vyhovuje viac, ako tie pôvodné. Na konci je pekne zagulatený a stačia dva ťahy a necht je nalakovaný. Café olé je príjemnej hnedastej farby v nude odtieni. Pri dôslednom skúmaní zbadáte, že obsahuje veľmi drobné zlaté trblietky. Tento lak určite patrí k tým, s ktorými nič nepokazíte. Vhodný na každú príležitosť. 

Na správnom "café" nesmie chýbať pena, ktorú som vytvorila pomocou french white od Maybelline. Ale povedala som si, že klasickej francúzskej manikúry tu už bolo dosť, takže som dala končeky do trojuholníka. A keď už mínam tie moje zásoby, týchto slabo ružových kamienkov som mala posledných 10, tak šup s nimi na špic. Nech si užijú posledných pár dní slávy aj ony:)



1 komentár:

  1. ten lak mám len v starom balení :3 mám ho už tri týždne vkuse a stále ma neomrzel :)

    OdpovedaťOdstrániť