sobota 14. júla 2012

Catrice - meet me at coral island

Dnes by som vám rada predstavila lak Meet me at coral island od Catrice. Kúpila som si ho z jedného prostého dôvodu. Potrebovala som nejaký, čo sa hodí k mojím plavkám a tento spĺňal všetky podmienky dokonale. 
Pri umelom svetle v DM som mala menšie pochybnosti, ale pri porovnaní doma nebolo pochýb a správnosti voľby ;)

Ale späť k laku, takže farba je koralovo oranžová s nádychom do ružova, na fotkách pôsobí podľa mňa dosť neónovo. Ale NIE toto NIEJE neónový lak :) Musím ešte vyzdvihnúť výdrž, ktorá bola skutočne aspoň pre mňa dlhá. Veď celý týždeň na dovolenke bez odlakovača a možnosti prelakovať nechty ( lebo šak nezabudla som lak doma, len sa mi už nevmestil do tašky :D ) je aj celkom neskutočná doba. No ale končeky boli na štvrtý deň mierne ošúchané, priznávam. Pre mňa je momentálne TOP LETA z mojich lakov :)







Aký je váš obľúbený lak toto leto?


2 komentáre:

  1. Tento aj ja zbožňujem, bol to môj prvý Catrice lak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny je :) a to je super keď tak dlho vydrží, ja mam len jeden od Catrice, zatiaľ :)

    OdpovedaťOdstrániť